نشانی وب سایت ما :
hamiltonsport.ir
سیاست حفظ حریم خصوصی ، مرجوعی و عودت فروشگاه همیلتون
- قوانین و مقررات عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های فروشگاه همیلتون منطبق برقوانین کشور، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت ازمصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین وبسایت هستند.
- سیاست های رعایت حقوق کاربر
فروشگاه همیلتون به اطلاعات خصوصی افرادی که درسایت ثبت نام کرده احترام گذاشته واز آن حفاظت میکند.
هیچ یک ازاطلاعات واردشده دراین وبسایت ازجمله(شماره تلفن,ایمیل وسایرموارد)منتشرنخواهدشد وبه صورت کامل نزدما محفوظ خواهد بود.
برخی ازاطلاعات غیرحساس مانند نام ونام خانوادگی ممکن است درقسمت های مختلف سایت ازجمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شود.
- چه مدت داده های شما را حفظ می کنیم
اگر نظری بگذارید، نظر و ابرداده آن به طور نامحدود حفظ می شود. این به این دلیل است که ما میتوانیم هر نظر بعدی را بهجای نگهداشتن آنها در صف تعدیل، بهطور خودکار شناسایی و تأیید کنیم.
برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می کنند (در صورت وجود)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که ارائه می کنند در نمایه کاربری خود ذخیره می کنیم. همه کاربران می توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمانی ببینند، ویرایش یا حذف کنند (به جز اینکه نمی توانند نام کاربری خود را تغییر دهند). مدیران وب سایت نیز می توانند آن اطلاعات را ببینند و ویرایش کنند.
- نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و درصورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری کند.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا آن را ازبسته بندی خارج کند حتی درصورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در زمان ارسال سفارش توسط شرکت های پستی مشتری موظف است در هنگام حضور مامور پست وقبل ازامضا رسید تحویل کالا از سلامت بسته بندی و ظاهری کالا مطمئن شود درغیر اینصورت ضمن تحویل نگرفتن کالا موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.
هنگامی که سفارش تحویل گرفته میشود فروشگاه دیگرمسئولیتی درقبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا ندارد.
در موارد ایراد داشتن کالا فروشگاه بلافاصله کالا را تعویض و در صورت اتمام موجودی آن کالا به صلاحدید مشتری آن را با کالای مشابه تعویض می کند. در این صورت مشتری هیچگونه هزینه مازادی را پرداخت نخواهد کرد.
- بررسی اجمالی
سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 روز طول می کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.
برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
برای تکمیل بازگشت شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.
لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.
شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:
- هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا قطعاتی از دست رفته است.
- هر کالایی که بیش از 7 روز پس از تحویل برگشت داده شود.
- باز پرداخت
پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش اصلی پرداخت شما در مدت معینی از روز اعمال می شود.
بازپرداخت دیر یا از دست رفته
اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.
سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.
بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.
اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما از طریق سایت ارتباط بگیرید.
موارد فروشی
فقط کالاهایی با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست.
- ارسال و بازگردانی
برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به این آدرس پست کنید: {***}
شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. در صورت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.
بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.
اگر اقلام گرانتری را برمیگردانید، میتوانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.